Arbeta via mobil/läsplatta

Genom Tengella så erbjuder vi även en specialanpassad hantering för s k Smartphone och läsplattor. Detta underlättar otroligt mycket av kommunikationen mellan de på kontoret och de som befinner sig ute på uppdrag, men även mellan personal ute på uppdrag. Mobilhanteringen är mycket uppskattad bland städbolagen och tar effektiviseringen av verksamheten ytterligare ett stort steg framåt.

De anställda behöver inte installera någon ”speciell app” på sin egen telefon, utan loggar in direkt via sin webbläsare i telefonen eller läsplattan.

Några av de specialanpassade funktionerna:

  • Personalen kan se sitt schema och förändringar i detta i realtid
  • Information om städuppdraget (arbetsinstruktioner, portkod m m)
  • Rapportera avvikelser
  • Få vägbeskrivning
  • Lämna skriftlig sjukanmäla (i kombination med att kontakta arbetsledare)

Som arbetsledare har man vanligtvis fler möjligheter:

  • Söka bland allas scheman
  • Söka kontaktinformation till anställda och kunder
  • Rapportera tid på arbetsorder
  • Lägga upp nya arbetsorder
  • Genomföra kvalitetskontroller
  • Söka ledig personal
Exempelvy mobiltelefon

För mer information är du välkommen att höra av dig:

Tel: 08 - 522 464 00
© 2018 Carnero AB